Instrucțiune pentru accesarea de către elevi a contului TwinSpace
Pentru crearea contului de acces al elevilor în TwinSpace-ul unui proiect, este necesară parcurgerea următoarelor etape:
1) Înregistrarea/adăugarea elevilor în TwinSpace.
Procedura de lucru:
1.1. Accesați TwinSpace-ul proiectului, secțiunea Membri (members).
1.2. Din această secțiune, accesați boxa Adăugați/Invitați membri și selectați Adăugați elev. La selecția acesteia, repetat faceți cunoștință cu politicile de privind protecția datelor cu caracter personal (https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=celex:32018R1725).
1.3. În acest compartiment, veți identifica următoarele opțiuni: Adăugați un nou elev; Adăugați elevi existenți și Importă elevi. În cazul adăugării unui elev care nu a fost înregistrat anterior în TwinSpace, selectăm boxa Adăugați un nou elev.
1.4. Completăm spațiile privind datele de identificare a elevului. Numele de utilizator al elevilor este generat automat de sistem. Totodată, la crearea parolei aveți două opțiuni: fie creați dvs o parolă, fie sistemul vă generează o parolă (boxa: Generează parolă). În ultima boxa din acest compartiment, găsiți opțiunile privind rolul acordat elevilor: elev sau elev administrator. Schimbarea rolului elevilor, poate fi efectuată și ulterior, la fel cum și parola. După completarea tuturor casetelor, apăsați boxa Adăugați elevul.
2) Accesarea contului TwinSpace de către elev prin intermediul următorului link: https://school-education.ec.europa.eu/en/pupil-login.
2.1. Elevul accesează linkul de mai sus. Introduce numele de utilizator și parola comunicate de către profesor. În TwinSpace, în calitate de Elev, acesta poate vizualiza următoarele secțiuni: Materiale (Imagini, Video, Fișiere); Forum; Membri și Suport. În calitate de Elev administrator, acesta are posibilitatea de a contribui la completarea TwinSpace-ului la secțiunile: Acasă, Pagini, Materiale, Forum și vizualiza secțiunea Membri și Suport.